تاریخ انتشار خبر: 11 مهر 1402 | 21:01:33
کد خبر : 14977

نمایش انتخاباتی پائیزه با طعم تابستان در شهرستان هفتکل

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی مدت هاست آغاز شده است اما هنوز نمایش ها و همایش های انتخاباتی در هفتکل ادامه دارد.دقیقا در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری سرهنگ ورناصری نماینده ی فعلی حوزه ی مسجدسلیمان در یک مصاحبه تلویزیونی با صدا و سیمای خوزستان خبر از راه اندازی یک […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛فرآیند انتخابات مجلس شورای اسلامی مدت هاست آغاز شده است اما هنوز نمایش ها و همایش های انتخاباتی در هفتکل ادامه دارد.دقیقا در تاریخ یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری سرهنگ ورناصری نماینده ی فعلی حوزه ی مسجدسلیمان در یک مصاحبه تلویزیونی با صدا و سیمای خوزستان خبر از راه اندازی یک ترانس ۵۰ مگاولت امپر در تاسیسات برق هفتکل دادند که در اوج فشار بار و عبور از پیک مصرف تابستان بتواند به پایداری شبکه کمک کند. در همان زمان مطالبی در رسانه ها منتشر شد و به ایشان تدکر داده شد که این ترانس فقط ۲۲/۵ تا ۳۰ مگاولت است و به عنوان یک اقدام اضطراری برای تثبیت شبکه لازم و ضروری است اما حل اساسی مشکل برق هفتکل در گرو راه اندازی و تکمیل ایستگاه فوق توزیع شماره ۲ در محدوده میدان استوار گنجی است که در ۴ سال گذشته به حال خود رها شده است و پیشرفت چندانی نداشته است.

و اما بعد:امروز ۱۱ مهرماه مصادف با میلاد رسول گرامی اسلام(ص)، سمبل راستی و حقیقت در تمام اعصار، در یک حرکت شگفت انگیز مجددا با حضور نماینده و همراهی فرماندار شهرستان و جمعی از ادارات افتتاح شد.البته در این نمایش انتخاباتی که در حوزه ی وظایف محمود دشت بزرگ مدیر برق منطقه ای استان برگزار شد خوشبختانه ایشان با درک صحیح واقعیت های سیاسی و اجرایی کشور شخصا حضور پیدا نکرد و افتتاح ترانسی که در فروردین ماه نصب شده بود و در اردیبهشت خبر پروپاگاندایی آن از رسانه های رسمی پخش شده بود را چندان جدی نگرفت و نیامد.لذا از استاندار محترم ، مدیر کل محترم حراست استانداری و رییس هیات بازرسی و نظارت شورای نگهبان انتظار میرود : این پروژه ی استراتژیک و مهم در اواخر دوره ی نمایندگی اسماعیل جلیلی و شروع دوره ی نمایندگی علی عسگرظاهری کلید خورد و خیلی زود تجهیز کارگاه شد و روند حرکت خوبی داشت اما در ۴ سال گدشته به عنوان یک اولویت زیرساختی مورد توجه و پیگیری قرار نگرفت …

۱. در راستای عدالت انتخاباتی و بخشنامه های وزارت کشور و پرهیز از هرگونه شائبه ی جانبداری از کاندیدای خاص، دستورات و تاکیدات لازم به فرماندار جوان هفتکل به عمل اید تا بساط این نمایش ها و همایش های انتخاباتی برچیده شود.

۲. شان و جایگاه دولت در تعامل با سایر قوا حداقل در فضای انتخابات حفظ شود تا زمینه سازی برای مشارکت ، رقابت ، امنیت و سلامت انتخابات پاس داشته شود.

۳. تکرار چنین صحنه هایی انهم پس از ثبت نام اولیه و ارسال استعلامات ششگانه برای داوطلبان انتخابات ، می تواند فضای عدم اعتماد به مجریان و تشکیل هیات های اجرایی را به شدت مخدوش نماید.

امیدواریم دادستان محترم که در انتخاب سی نفره هیات اجرایی انتخابات و رای گیری بین انها طبق ماده ی ۳۲ قانون انتخابات اصلاحی سال ۱۳۹۵ ، نقش کلیدی دارد با حساسیت موضوعات انتخاباتی و چالش های ان را بررسی و اقدامات لازم را برای افزایش اعتماد عمومی به نمایش بگذارد.

جمعی از فعالان سیاسی شهرستان هفتکل و بخش رغیوه

جهت استحضار؛

استاندار خوزستان

مدیر کل حراست

ریاست هیات بازرسی و نظارت شورای نگهبان در استان خوزستان