تاریخ انتشار خبر: 13 آذر 1402 | 08:52:09
کد خبر : 15210

جمع آوری گازهای مشعل انقلابی بزرگ در دولت سیزدهمتامین خوراک پالایشگاه بیدبلند توسط گچساران

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه جمع آوری گازهای مشعل در دولت سیزدهم انقلابی بزرگ را کشور رقم زده است گفت: با جمع‌آوری گازهای مشعل به عنوان یک ثروت ملی گازها به پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس منتقل خواهند شد و با این اقدام ارزشمند […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه جمع آوری گازهای مشعل در دولت سیزدهم انقلابی بزرگ را کشور رقم زده است گفت: با جمع‌آوری گازهای مشعل به عنوان یک ثروت ملی گازها به پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس منتقل خواهند شد و با این اقدام ارزشمند سه هدف مهم ، جلوگیری از سوزندان این ثروت ملی ، جلوگیری از آسیب های زیست محیطی و همچنین استفاد از ظرفیت خالی پالایشگاه گاز بید بلند در راستای تکمیل زنجیره ارزش، محقق خواهد شد.

غلامرضا کمالی با تشریح اقدامات بزرگ در سالهای اخیر افزود: وزارت نفت دولت سیزدهم در تلاش است تا با دلسوزی و پیگیری مستمر شعار ما می توانیم را در عمل به اثبات رساند. مدیرعامل نفت گچساران در ادامه و با اشاره به آغاز فصل سرما خاطرنشان کرد: کارکنان صنعت نفت با همت و تلاشی جهادی و شبانه روزی هرگز نخواهند گذاشت مشکل کمبود گاز در کشور به وجود بیاید .

کمالی به نقش اصلی و کلیدی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در تأمین گاز که خوراک اصلی پالایشگاه است، اشاره کرد و تصریح کرد: این شرکت به عنوان دومین تولیدکننده نفت در کشور با تأمین مقدار ۸۵۰ میلیون فوت مکعب گاز از خوراک پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، نقشی ویژه در زنجیره تولید و خلق ثروت برای کشور دارد.

کمالی ادامه داد؛ پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس تمامی گاز مجموعه پازنان گچساران را دریافت می‌کند و گاز سبک را به خط سراسری کشور می‌دهد و این ویژگی خاص کارخانه ان‌جی‌ال ۹۰۰ پازنان است.