تاریخ انتشار خبر: 17 خرداد 1396 | 10:54:34
کد خبر : 98

تکمیل ساخت تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز

بازنگري طرح جامع آب و فاضلاب: تکمیل ساخت تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز   به گزارش زاگرس نشینان؛ مدیرعامل شرکت آبفا اهواز،  با تاکید بر ضرورت پیشبرد طرح های اولویت دار در حوزه آب و فاضلاب کلانشهر اهواز جلسات متعددی را  با حضور مسئولان، کارشناسان و پیمانکاران اجرایی پروژه های متوقف شده در دو حوزه […]

بازنگري طرح جامع آب و فاضلاب:

تکمیل ساخت تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز

 

به گزارش زاگرس نشینان؛ مدیرعامل شرکت آبفا اهواز،  با تاکید بر ضرورت پیشبرد طرح های اولویت دار در حوزه آب و فاضلاب کلانشهر اهواز جلسات متعددی را  با حضور مسئولان، کارشناسان و پیمانکاران اجرایی پروژه های متوقف شده در دو حوزه آب و فاضلاب برگزار نمود.

دعوت از کارشناسان حوزه بهره برداری شرکت آبفا کشور، مسوولان  سازمان آب و برق استان، کارشناسان و اعضای هیات علمی دانشگاه و کارشناسان دفتر پدافند غیر عامل استانداری خوزستان به محل تصفیه خانه ها و بررسی وضعیت موجود، شناسایی نقطه ضعف ها و همفکری در راستای ارائه راهکار بهسازی و بازسازی تاسیسات از جمله اقدامات موثر مدیرعامل شرت آبفا اهواز در مدت اخیر می باشد.

بازنگري طرح جامع آب و فاضلاب و تلاش براي تبديل سيستم بهره برداري آب وفاضلاب از سنتي به مدرن و ايجاد تله متري جهت كنترل  بهره برداري از راه دور به سرعت و با بهره مندی از پتانسیل های تخصصی، علمی و دانشگاهی در حال پیگیری است و این حوزه در آینده ای نزدیک شاهد تحولات بسزایی خواهد بود.

تکمیل ساخت تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز مهم ترین پروژه ی این شرکت بود که به علت عدم تخصیص اعتبارات در مراحل پایان کار متوقف شد که با عملکرد به موقع استاندار محترم خوزستان و مدیرعامل شرکت آبفا مجددا شروع به فعالیت نمود.

در مرحله بعد، پیگیری در راستای فعال سازی پروژه ساخت مخزن ۵۰هزارمتر مکعبی ذخیره آب واقع در تصفیه خانه شماره دو اهواز در دستور کار وی قرار گرفت.

فردوس کریمی؛ مدیر عامل شرکت آبفا اهواز، با بررسی علل توقف این پروژه در جهت رفع موانع اقدام نمود  و درحال حاضر این پروژه مراحل پایانی خود را طی می نماید.

تلاش در راستای رفع معارضین پروژه های آب و فاضلاب در توابع کلانشهر اهواز از جمله شهرستان کارون از دیگر اقدامات مهم مدیرعامل این شرکت از زمان تصدی وی به حساب می آید.

پروژه های فاضلاب ملاشیه و عین دو نیز اخیرا پس از بازدید وزیر محترم نفت از منطقه ملاشیه و ارائه توضیحات توسط مدیر عامل آبفا اهواز، وارد مرحله اجرایی گشته اند.

تسریع در اجرای این پروژه ها وافزایش سطح کیفی و کمی آب و نیز ارائه خدمات فاضلاب اهداف اصلی مدیرعامل شرکت اعلام شد.