تاریخ انتشار خبر: 13 بهمن 1402 | 17:08:22
کد خبر : 15401
پیام مدیر عامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب

به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛علیرضا دلنشی مدیر عامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پیامی فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفت. در پیام ایشان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم“وَالْفَجْرِ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ” با درود بر روح پاک و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)و شهدای گرانقدرِ تمامی عرصه های جمهوری […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛علیرضا دلنشی مدیر عامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب در پیامی فرارسیدن دهه فجر را تبریک گفت.

در پیام ایشان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم“وَالْفَجْرِ، وَلَیَالٍ عَشْرٍ”

با درود بر روح پاک و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)و شهدای گرانقدرِ تمامی عرصه های جمهوری اسلامی ایران،باید گفت؛«ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روحبخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.

بهمن ماه یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» جنبشی آغاز کردند که با برچیدن یکباره ی بساط استعمار به ثمر نشست تا الگویی شایسته برای سایر ملت ها برای بیداری و جهت دهی آنان به سوی رهایی از بند استثمار باشد.

جمهوری اسلامی ایران امروز ثمره ۴۵ سال عزت، افتخار و سربلندی خود را جشن می گیرد، که درخت تنومند انقلاب، در طول چهار دهه از عمر با افتخار خود، چه هموطنان عزیزمان و چه جهانیان در بسیاری از عرصه ها، شاهد کسب موفقیت ها، افتخارات و دستاوردهای بی نظیری در این کشور بوده اند و بسیاری از این افتخارات در سطح بین المللی شگفتی آفرین بوده است.

اینجانب، آغاز دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به عموم همکاران تلاشگر درشرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال می خواهم بتوانیم، عمل کننده این وصیت شهید دلها، سردار حاج قاسم سلیمانی باشیم که فرمود: “قرارگاه حسین بن علی، ایران است.

بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند” همواره سرلوحه زندگی اجتماعی خود قرار دهیم و برای عزت میهن عزیزمان با جان و دل تلاش نماییم.

علیرضا دانشی

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب