تاریخ انتشار خبر: 7 آبان 1402 | 23:18:34
کد خبر : 15089
۱۵ سال‌ چشم‌ انتظاری مردم گچساران در دولت سیزدهم به پایان می‌رسد

بهره‌برداری از بیمارستان شهدای نفت گچساران در ابتدای سال آینده

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در حاشیه بازدید از روند عملیات تکمیل بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی شهدای نفت گچساران گفت: در صورت پیگیری و رفع مشکل مالی پیمانکار، انتظار می‌رود این مرکز درمانی تا پایان امسال یا ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از بیمارستان شهدای نفت گچساران در ابتدای سال آینده

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، غلامرضا کمالی با بیان اینکه راه‌اندازی بیمارستان شهدای نفت برای ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: همه اجزای مرتبط با این طرح اعم از مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و دیگر پشتیبانی‌کننده‌ها و پیمانکار باید به‌خوبی این قضیه را پیگیری کنند تا هرچه سریع‌تر این بیمارستان افتتاح شود.

وی افزود: در صورت پیگیری و رفع مشکل مالی پیمانکار انتظار می‌رود این مرکز درمانی پایان امسال یا ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان اینکه همکاران ما در این شرکت سال‌ها چشم‌ انتظار راه‌اندازی این مرکز درمانی هستند، اظهار کرد: موقعیت این بیمارستان به‌گونه‌ای است که با راه‌اندازی آن هم کارکنان صنعت نفت و هم مردم پیرامونی از آن منتفع می‌شوند.

کمالی ادامه داد: در حوزه انتخاب پیمانکار پیگیری خوبی انجام شده و پیمانکار توانمندی برای ادامه کار و تکمیل این طرح انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه روال فعلی باید تسریع یابد، گفت: نیاز است نشستی با حضور مسئولان ستادی و پیمانکار برای سرعت بخشیدن کار و رفع مشکل‌های طرح برگزار شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با اعلام اینکه کلیات بیمارستان کنونی در شأن کارکنان صنعت نفت و محیط پیرامونی نیست، گفت: با توجه به افزایش جمعیت سرویس‌گیرنده از بهداشت و درمان صنعت نفت و برای رفع مشکل مراجعه‌کنندگان قبلی درتلاشیم با راه‌اندازی بیمارستان شهدای نفت گچساران مشکل‌های فعلی را رفع کنیم.

رضا بقائی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این بازدید گفت: با مشخص‌ شدن پیمانکار عملیات تکمیل این طرح ابتدای مردادماه دوباره از سر گرفته شد.

وی افزود: عملیات اجرایی بیمارستان شهدای نفت گچساران سال ۱۳۸۷ در قالب سه طبقه و پنج بخش اصلی مانند کلینیک‌های تخصصی، بخش‌های بستری، ‌اورژانس و آزمایشگاه، خدماتی و اداری آغاز و با کلنگ‌زنی احداث این طرح بیمارستانی در آن سال در زمینی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع، مدت زمان اجرای این طرح سه سال اعلام شد، اما با گذر زمان و به‌دلیل بعضی مشکل‌ها نیمه‌کاره باقی ماند.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۶ هزار نفر زیر پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران قرار دارند و بهداشت و درمان صنعت نفت گچساران همگام با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر خدمات ارائه می‌دهد.