تاریخ انتشار خبر: 27 اسفند 1400 | 00:52:06
کد خبر : 12574
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

برای مطالبه گری حقوق مردم باید روی آموزش تخصصی خبرنگاران کار کرد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آموزش تخصصی خبرنگاران و مطبوعات استان را مورد توجه قرار داد و گفت که اگر قرار است از مجموعه‌های مختلف استان مطالبه گری شود باید روی آموزش تخصصی رسانه‌ها کار کرد.

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛حجت الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج روز چهارشنبه در نشست خبری  بیان کرد: برای انعکاس خدمات رسانی دولت به مردم و ایجاد نشاط در جامعه با رسانه ها همکاری اثر گذاری خواهیم داشت و بطور منظم بین مدیران و اصحاب رسانه جلسات پرسش‌گری را برگزار خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد که جایگاه رسانه در استان ارتقاء یابد.

وی گفت: بعد از تهران، استان خوزستان بیشترین رسانه را در کشور دارد، اما رسانه هایی که مجوز دارند در خوزستان بسیار کم هستند به همین دلیل نمی توان به اندازه رسانه هایی که در استان وجود دارد یارانه دریافت کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه مدیران باید گوش شنوا داشته باشند و رسانه ها زبان مردم هستند افزود: در زمان مدیریت من تمامی مدیران سابق در این‌مجموعه حضور خواهند داشت و به‌ عنوان مشاور و راهنما از وجود آن ها بهره مند می شویم.
حجت الاسلام و المسلمین کلاه کج ادامه داد: سال آینده خانه هنرمندان در ۶ هزار متر در اهواز افتتاح می شود تا هنرمندان از مشکلات خود نجات یابند.
وی افزود: همچنین در سال ۱۴۰۱ جشنواره های خوبی در بخش های مختلف نمایش و موسیقی در استان برگزار خواهد شد و سالی پر نشاط برای مردم خواهیم داشت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه از همه گروه ها و تفکرها دعوت خواهیم کرد تا با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری  کنند اظهار داشت: خانه مطبوعات خوزستان باید توانایی دفاع از خبرنگاران را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا کلاه کج، نهم اسفند ماه جاری به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان منصوب شد و نخستین نشست وی امروز با خبرنگاران برگزار شد.