تاریخ انتشار خبر: 12 مرداد 1401 | 22:25:49
کد خبر : 13506

با پیگیری و تلاش رئیس بیمارستان سلامت مهردادشریفی و اهتمام مدیر عامل محترم شرکت گاز استان خوزستان زری میدانی مشکل ۲۵ ساله و دیرینه گاز بیمارستان مرتفع شد.

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛در راستای تقویت ارتباطات سازمانی و همکاری بین بخشی و پیگیری رفع مشکلات بیمارستان سلامت امروز مهرداد شریفی با مدیر عامل شرکت ملی گاز  خوزستان دیدار کرد. در این نشست صمیمی شریفی ضمن  تشکر از مدیر عامل شرکت ملی گاز استان به بیان تاریخچه و موقعیت جغرافیایی و شاخص های بیمارستان از […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛در راستای تقویت ارتباطات سازمانی و همکاری بین بخشی و پیگیری رفع مشکلات بیمارستان سلامت امروز مهرداد شریفی با مدیر عامل شرکت ملی گاز  خوزستان دیدار کرد.

در این نشست صمیمی شریفی ضمن  تشکر از مدیر عامل شرکت ملی گاز استان به بیان تاریخچه و موقعیت جغرافیایی و شاخص های بیمارستان از لحاظ ساختار فیزیکی پرداخت و گفت سخت ترین کارها را در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کارکنان بیمارستان سلامت انجام می دهند و به این بیمارستان باید توجهی خاص شود و افزود با توجه به نیاز مبرم جامعه به خدمات روانپزشکی زیرساخت های بیمارستان باید اصلاح و تقویت شوند و همچنین مشکلات و معضلات باید مرتفع گردند و در این زمینه گاز کشی و تخصیص اشتراک گاز برای بیمارستان یکی از مشکلات دیرینه بوده و ضرورت دارد که این امر برای ارائه خدمات بهتر مرتفع گردد.

سپس زری میدانی مدیر عامل شرکت ملی گاز خوزستان  از حضور رئیس بیمارستان سلامت اهواز در این جلسه ابراز خرسندی نمود و افزود خدمت به اینگونه بیماران و مجموعه سختکوش بیمارستان سلامت اجر معنوی دارد و انشاءالله بزودی با اعزام کارشناسان شرکت گاز به بیمارستان سلامت برای بررسی وضعیت فیزیکی و تکمیل پروسه های اداری مشکلات موجود مرتفع و انشعاب گاز تخصیص داده خواهد شد.