تاریخ انتشار خبر: 30 اردیبهشت 1403 | 14:43:03
کد خبر : 15727
در اقدامی به همت مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی صورت پذیرفت

بازدید كاركنان شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب از نمایشگاه كتاب تهران

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛بیش از ۶۰ نفر از کتابداران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به منظور بازديد و تأمين کتب مرجع و تخصصي مورد نياز کتابخانه مرکزي، از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند. حدود ۶۰ نفر از کارمندان، کتابداران و فعالان حوزه کتاب و کارشناسان کتابخانه‌های ستاد و شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، جهت […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛بیش از ۶۰ نفر از کتابداران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به منظور بازديد و تأمين کتب مرجع و تخصصي مورد نياز کتابخانه مرکزي، از نمایشگاه کتاب تهران بازدید کردند.

حدود ۶۰ نفر از کارمندان، کتابداران و فعالان حوزه کتاب و کارشناسان کتابخانه‌های ستاد و شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، جهت بازدید و تأمین کتبی که مدیریت‌های مختلف بر حسب نیازهای تخصصی به مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی ستاد اعلام کرده بودند از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید به عمل آوردند.

همکاران حاضر در این بازدید با نشاط و پویایی، تمرکز و توجه ویژه خود را‌ برای تهيه کتب مرجع، تخصصی و همچنین برخی از کتب عمومی مورد نیاز کتابخانه‌های شرکت به کار بستند و ضمن آشنایی با تازه‌‌ترين کتاب‌ها،‌ نیازمندی‌های خود را در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تأمین کردند.

گفتني است، هرساله جمعي از کتابداران مناطق نفتخيز جهت بازدید و تأمین کتب مورد نیاز از نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید می‌کنند.