تاریخ انتشار خبر: 24 خرداد 1401 | 00:11:41
کد خبر : 13246

بازدید فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان از بیمارستان سلامت اهواز

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ سیدمحمدصالحی فرماندهی انتظامی خوزستان روز دوشنبه از بخش های مختلف بیمارستان سلامت اهواز بازدید بعمل آورد. مهرداد شریفی رئیس بیمارستان سلامت اهواز: ضمن خوش آمدگویی به صالحی و نیز قدردانی از زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در حفظ و ارتقا امنیت و آرامش در استان خوزستان که دو رکن اساسی و مهم […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛ سیدمحمدصالحی فرماندهی انتظامی خوزستان روز دوشنبه از بخش های مختلف بیمارستان سلامت اهواز بازدید بعمل آورد.

مهرداد شریفی رئیس بیمارستان سلامت اهواز: ضمن خوش آمدگویی به صالحی و نیز قدردانی از زحمات ارزشمند نیروی انتظامی در حفظ و ارتقا امنیت و آرامش در استان خوزستان که دو رکن اساسی و مهم هر جامعه را امنیت و سلامت در ابعاد مختلف آن است،افزود: حفظ و ارتقا این امر مهم را در آموزش و فرهنگ سازی میان آحاد مردم به خصوص نوجوانان و جوانان جامعه است.

در این دیدار بر اهمیت آموزش مهارتهای زندگی و شیوه های فرزند پروری در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی همانند اعتیاد، طلاق، بزهکاری و .. تاکید شد.

در ادامه سیدمحمدصالحی ضمن تشکر از ریاست و کارکنان بیمارستان سلامت برای خدمات ارزنده به بیماران نیازمند جامعه، به بررسی علل و عوامل آسیب های اجتماعی پرداخته و در خصوص مشاوره و خدمات روانشناسی نیروی انتظامی در امر ارتقاء سطح سلامت روان کارکنان و سربازان توضیحاتی دادند.

شریفی رییس بیمارستان سلامت اهواز در پایان برای همکاری هر چه بیشتر بین بخشی و آموزش در زمینه های علمی و فرهنگی اعلام آمادگی کرد.