تاریخ انتشار خبر: 27 اسفند 1400 | 00:01:02
کد خبر : 12568

بازدید سرزده ریاست دانشگاه علوم جندی شاپور از بیمارستان سلامت اهواز

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛صبح امروزمحمد حسین سرمست رییس دانشگاه علوم پزشکی به همراه مهدی ترابی زاده رئیس دانشکده پزشکی از بیمارستان سلامت اهواز بازدید بعمل آوردند. ایشان در ابتدا از حوزه های اداری و مالی بازدید و سپس راهی بخش های درمانی بیمارستان شده و از نزدیک با کارکنان دیدار و بیماران را ملاقات […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛صبح امروزمحمد حسین سرمست رییس دانشگاه علوم پزشکی به همراه مهدی ترابی زاده رئیس دانشکده پزشکی از بیمارستان سلامت اهواز بازدید بعمل آوردند.

ایشان در ابتدا از حوزه های اداری و مالی بازدید و سپس راهی بخش های درمانی بیمارستان شده و از نزدیک با کارکنان دیدار و بیماران را ملاقات و خدمات ارائه شده به بیماران را مورد ارزیابی قرار داد.

سرمست در جمع کارکنان بیمارستان گفت: اقدامات انجام شده در بیمارستان که در طول یک ماه اخیر اتفاق افتاده قابل تقدیر است و افزود :از خدمات و تلاش های شبانه روزی رئیس  و پرسنل سخت‌کوش این مجموعه تشکر و قدردانی می نمایم.

ایشان همچنین با توجه به نیاز مبرم جامعه به خدمات روانپزشکی اعلام کرد : ان شاءالله با پیگیری های لازم بتوانیم یک بیمارستان ۲۸۰ تخت خوابی به صورت ویژه ViP برای منطقه جنوب غرب کشور ساخته و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.و درخصوص ادامه ساخت و تکمیل پروژه نیمه کاره اورژانس ۱۲۰۰ متری بیمارستان سلامت و رفع مشکلات موجود قول مساعد دادند.

در ادامه این بازدید مهرداد شریفی رئیس بیمارستان خلاصه ای از اقدامات انجام شده در خصوص ترخیص بیش از ۱۰۰ نفر بیمار مزمن و بستری شدن بیماران جایگزین و خلاصه ای از فعالیت کمیته های بیمارستانی و آموزشی و خدمات ارائه شده و تامین تجهیزات و سایر اقدامات انجام شده از جمله ارتقای همکاری های بین بخشی و درون بخشی و استفاده از توان خیرین استانی و کشوری به حضور ایشان گزارش نمود.