تاریخ انتشار خبر: 2 مرداد 1396 | 16:03:29
کد خبر : 840

بارگیری و راه اندازی ترانسT4 شهرستان باغملک

نصب و راه اندازی *ترانسT4 با ولتاژ   ۲۲/۵ تا ۳۰ مگاولت آمپر با احداث ۶۵۰متر شبکه فشار متوسط با کابل روپوش دار مورد بارگیری قرار گرفت. ستار نظری مدیریت برق شهرستان باغملک در این خصوص به خبرنگار ماگفت: با نصب این ترانس جهت تأمین برق شهرستان مشکلی وجود ندارد. نظری گفت: قبل از نصب این […]

نصب و راه اندازی *ترانسT4 با ولتاژ   ۲۲/۵ تا ۳۰ مگاولت آمپر با احداث ۶۵۰متر شبکه فشار متوسط با کابل روپوش دار مورد بارگیری قرار گرفت.

ستار نظری مدیریت برق شهرستان باغملک در این خصوص به خبرنگار ماگفت: با نصب این ترانس جهت تأمین برق شهرستان مشکلی وجود ندارد.

نظری گفت: قبل از نصب این ترانس بار ایستگاه به بیش از ۹۰ درصد رسیده بود که از استانداردهای برق خارج شده بود و امسال خاموشی سراسری برای جمله مشترکان در زمان طولانی وجود داشت که بانصب این ترانس از این وضعیت بحرانی خارج شده ایم که رفع این مشکل از اقدامات دولت تدبیر و امید بوده است.

 

اخبار مرتبط

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس: مشکل برق ایذه و باغملک به طور کلی رفع می‌شود

خادمی تاکید کرد: عدم توجه به زیر ساخت ها برای جلوگیری از مشکلات قطعی برق و آب در خوزستان

مدیر اداره برق شهرستان باغملک از پروژهای اجرایی در زمینه رفع مشکلات افت ولتاژ در شهر و روستا خبر داد

 

مدیریت برق باغملک اظهار داشت: ایستگاه  باغملک بعلت رشد بار از سال گذشته به مرحله فول باری قرار گرفت که با نصب ترانس جدید فشار قوی ۳۰ مگا ولت آمپر در ایستگاه و احداث شبکه فشار متوسط امروز آخرین مرحله خاموشی بابرنامه جهت بارگیری از این ترانس انجام و زیر بار قرار گرفت. که بدون اعمال خاموشی و بی برقی مشترکان عزیز آنهم در بهترین ساعات ممکن که هوا مناسب تر است امکان پذیر نمی باشد و اگر این کارها صورت نمیگرفت با خاموشی های مداوم و طولانی مدت در پیک بار و ظهر  پیش می امد و انجام پروژه های اصلاح و توسعه برق بدون خاموش کردن شبکه امکان نداشت لذابرای تامین برق مشترکان موجود و متقاضیان جدید اجرای این پروژه ها الزامی بوده است.

 

مدینه اسدی خبرنگار