تاریخ انتشار خبر: 23 مرداد 1398 | 23:24:23
کد خبر : 5779

اولین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات،تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان ،با حضور معاون وزیر صنعت در نمایشگاه بین المللی اهواز افتتاح شد .

به گزارش خبرگزاری  زاگرس نشینان؛  بعد از ظهر امروز با حضور معاونت وزیر صمت ،استاندار و مدیران استانی  اولین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات،تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان افتتاح گردید. استاندارخوزستان در اولین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان، اظهار ‌کرد: افتتاح این نمایشگاه به فال نیک گرفته شود […]

به گزارش خبرگزاری  زاگرس نشینان؛  بعد از ظهر امروز با حضور معاونت وزیر صمت ،استاندار و مدیران استانی  اولین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات،تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان افتتاح گردید.

استاندارخوزستان در اولین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان، اظهار ‌کرد: افتتاح این نمایشگاه به فال نیک گرفته شود و امید است در امر تولید ساری و جاری باشد.

وی افزود: این نمایشگاه به افتخار فولاد خوزستان ادمه پیدا کرد و افتتاح شد که انتظار است موثر و مداوم باشد و سالانه نقش خود را بیشتر ایفا کند.
شریعتی عنوان کرد: این نمایشگاه اولین نمایشگاه و حلقه اتصال صنعت مادر با کسانی است که کار تجهیز و تامین می کنند و این مهم را مسحتکم کرده و زمینه آشنایی را بیشتر می‌کند.

استاندار خوزستان گفت: این نمایشگاه باعث می شود پهنه ی همکاری گسترده شود و بتوانیم تامین مواد اولیه و تجهیزات داخلی را بیشتر کنیم و چرخه ثروت کنیم که این امر در نهایت منجر به اشتغال موثر در استان خواهد شد.

غلامرضا شریعتی تاکید کرد:این گونه نمایشگاه های بومی فقط در زمان تحریم نباشد و اگر دری باز شد یادمان نرود که می توانیم تولید داخلی داشته باشیم. باید شرکتهای داخلی وقت بدیم تا پروسه ۸۰ ساله را همچون شرکتهای خارجی طی کنند و فقط به فکر سود بنگاهها نباشیم.

وی ادامه داد: انتظار است حمایت ها از صنایع تولید و مادر همواره مستمر باشد و در کنار قطعه سازان و صنعت مادر باشیم و این مهم به صورت مقطعی نباشد.

شریعتی یاداورنمودند: فولاد خوزستان بعنوان تامین کننده مواد در کنار دیگر شرکتهای مرتبط ایستاده و تولید را تکمیل می کند و ارزش افزوده را تامین می کند.

استاندار خوزستان بیان داشت: انتظار است در خوزستان در مباحث مختلف، زنجیزه های ارزش تکمیل و نمایشگاه های مختلف تولید برگزار شود تا بتوانیم خدمات ببشتر و خلق ثروت بیشتر شویم. و منشا اثر بخشی برای کل استان باشد.