تاریخ انتشار خبر: 22 اسفند 1401 | 12:45:16
کد خبر : 14137
اولین اردوی «راهیان پیشرفت» به میزبانی شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد

اولین دوره از اردوهای فرهنگی نخبگان دانش آموزی و قرآنی شهرستان کارون و اهواز تحت عنوان «راهیان پیشرفت»  به میزبانی شركت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، این اردوی یک‌روزه فرهنگی امروز یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ در مجموعه ( اهواز ۵ ) شركت نفت و گاز كارون برای نخبگان قرآنی و دانش آموزی و به عنوان اقدامی فرهنگی در جهت پیشبرد اهداف جهاد تبیین متشکل گردید. حاضرین در اين اردو از اماکن و تاسیسات شركت بهره برداری […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، این اردوی یک‌روزه فرهنگی امروز یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱ در مجموعه ( اهواز ۵ ) شركت نفت و گاز كارون برای نخبگان قرآنی و دانش آموزی و به عنوان اقدامی فرهنگی در جهت پیشبرد اهداف جهاد تبیین متشکل گردید.

حاضرین در اين اردو از اماکن و تاسیسات شركت بهره برداری نفت و گاز كارون بازديد کردند و از نزدیک با ظرفیت ها و توانمندی این شركت در زمینه استحصال، بهره برداری، تفکیک و انتقال نفت و گاز آشنا شدند.

در بخشی از برنامه های این اردوی یک روزه رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز كارون در تبیین اهمیت و جایگاه منابع ملی و فرآیند تولید در تکامل زنجیره ارزش، سخن گفت.

در ادامه رییس کارخانه (اهواز ۵) با زبان ساده فرایند تولید و انتقال نفت و گاز را برای دانش آموزان تشریح کرده و به سئوالات این نخبگان پاسخ داد.

پس از بازدید از تاسیسات فرآورشی، در فضایی صمیمانه و پرنشاط دانش آموزان در زمین چمن مجموعه مذکور به انجام فعالیت های ورزشی تحت نظارت مسئولین و مربیان پرداختند.

پس از اقامه نماز جماعت، پایان بخش این اردو ضیافت نهار شرکت بهره برداری نفت و گاز كارون برای این آینده سازان کشور بود.