تاریخ انتشار خبر: 12 آبان 1402 | 21:34:34
کد خبر : 15103

انتهای جدول لیگ برتر سهم تیم فوتبال فولاد چندصد میلیاردی!

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛چند صباحی است حال فوتبال سراسر از استعداد خوزستان به شدت خوب نیست و شرایط مذکور موجب نگرانی پیشکسوتان و فوتبال دوستان این استان شده است. این حال خراب مخصوصا شامل یکی از تیم های بزرگ خوزستان نیز بوده که به آن می پردازیم. فولاد خوزستان، بله این تیم بزرگ و […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛چند صباحی است حال فوتبال سراسر از استعداد خوزستان به شدت خوب نیست و شرایط مذکور موجب نگرانی پیشکسوتان و فوتبال دوستان این استان شده است.

این حال خراب مخصوصا شامل یکی از تیم های بزرگ خوزستان نیز بوده که به آن می پردازیم.

فولاد خوزستان، بله این تیم بزرگ و با امکانات که متاسفانه چندین فصل درگیر حاشیه و مدیریت های غیربومی است، با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات طی سه فصل گذشته و حاشیه های سیاسی و غیرورزشی سال قبل، همه مزید برعلت شد تا این فصل نیز باتوجه به مدیریت کم تجربه و کارنابلد شرایط بدتری را تجربه کند!

از سویی دیگر باور نداشتن هواداران به عملکرد مدیریت باشگاه و دخالت های غیربومی ها نیز موجب این شده که آنان(هواداران) بازی های تیم خود را با فشار و استرس بسیاری نسبت به سالهای گذشته دنبال کنند. فولاد امروز با فولاد مد نظر فوتبال دوستان بسیار فاصله دارد و این شایسته خوزستان سرشار از استعداد نیست.

همچنین بررسی چند فصل گذشته تا به امروز در جذب بازیکنان و پشتوانه سازی نشان می دهد این تیم برای فوتبالیست های غیربومی ایستگاه بوده نه مقصد، که این مهم برای ورزش خوزستان یعنی زنگ خطر!

اگر بخواهیم خود را دلداری دهیم و باور کنیم که تیم فولاد می تواند همچون گذشته حال مردم خوزستان را بهتر کند و روزهای پرشوری را برای ورزش دوستان فراهم سازد، وقت آن رسیده که تغییرات مدیریتی را در راس این باشگاه شاهد باشیم.

تغییراتی که می بایست از اول این فصل اتفاق می افتاد، نه اینکه آن همه بودجه برای باشگاه هزینه شود ولی در پایان هفته هفتم شاهد جایگاهی بهتر از «پانزدهمی» نباشیم؟!

در پایان باید پرسید که مدیریت باشگاه ورزشی فولاد خوزستان چه سوابقی داشته که بر کرسی مدیریتی این باشگاه بزرگ و ریشه دار نشسته است؟ چه نتایج مطلوبی در این باشگاه کسب کرده که تا کنون عزل نشده؟

چرا عدم ارتباط هواداران با وی برای هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت مهم نیست؟

در نهایت اینکه از کجا حمایت می شود که تا کنون پس از کسب چنین نتایج فاجعه باری همچنان بر مسند خود باقی مانده؟