تاریخ انتشار خبر: 12 شهریور 1402 | 18:52:31
کد خبر : 14853

افتتاح اولین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در هفتکل/ کلنگ‌زنی ۱۵ واحد مسکن به مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛اسماعیل احمدی رییس اداره بهزیستی هفتکل از افتتاح اولین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد. اسماعیل احمدی گفت: این مرکز در زمینه های فردی، خانوادگی، تحصیلی، اختلالات روانشناختی، مشاوره های تحصیلی و پیش از ازدواج خدمات ارائه خواهد کرد. احمدی افزود: تقویت […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛اسماعیل احمدی رییس اداره بهزیستی هفتکل از افتتاح اولین مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی بهزیستی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

اسماعیل احمدی گفت: این مرکز در زمینه های فردی، خانوادگی، تحصیلی، اختلالات روانشناختی، مشاوره های تحصیلی و پیش از ازدواج خدمات ارائه خواهد کرد.

احمدی افزود: تقویت مهارتهای زندگی و رفتاری و ارتباطی، آشنایی باشیوه های ایجاد روابط عاطفی بین زوجین، درمان افسردگی، کاهش اضطراب و مهارت های زندگی از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مرکز است.

 وی همچنین اضافه کرد: در تلاش هستیم که به زودی سامانه «تصمیم» که یک سامانه بسیار حیاتی است را جذب و به این مرکز اختصاص بدهیم.

اسماعیل احمدی همچنین از کلنگ‌زنی ۱۵ واحد مسکن مددجویی توسط بهزیستی شهرستان هفتکل خبر داد و هدف از ساخت این واحدها را توانمندسازی مددجویان بهزیستی عنوان کرد.

رئیس بهزیستی شهرستان هفتکل این اقدام را در راستای تامین مسکن مددجویان و معلولین در قالب نهضت ملی مسکن اعلام داشت که با همکاری اداره مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

وی گفت: منابع مالی و مصالح مورد نیاز ساخت این واحدها از طریق تسهیلات توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمک بلاعوض بهزیستی کشور به مبلغ ۱٠٠ میلیون تومان  به ازای هر واحد مسکونی تامین می شود.