تاریخ انتشار خبر: 18 آبان 1396 | 23:12:41
کد خبر : 1487

ادای احترام وفاتحه خوانی دبیر و ائتلاف زاگرس نشینان به درگذشت خادم الحسین رامین عبداللهی

بعد از ظهرپنجشنه همراه بااربعین حسینی  سید حمید حسینی دبیر بنیاد زاگرس نشینان به همراه مهندس باباپور، مهندس قنوات،و مهندس جهانبخشی،مهندس کریمی فرد،سیدمجیدحسینی نژادفرماندارمحترم شهرستان رامشیرو حاج عیدی محمداصلانی عضوشورای شهرهفتکل ومهندس عباس سبحانی بخشدارمشراگه وسیدحسین حسینی یادگارهشت سال دفاع مقدس  با حضور در گلزار شهدای این شهر به خادم الحسین رامین عبداللهی ادای احترام […]

بعد از ظهرپنجشنه همراه بااربعین حسینی  سید حمید حسینی دبیر بنیاد زاگرس نشینان به همراه مهندس باباپور، مهندس قنوات،و مهندس جهانبخشی،مهندس کریمی فرد،سیدمجیدحسینی نژادفرماندارمحترم شهرستان رامشیرو حاج عیدی محمداصلانی عضوشورای شهرهفتکل ومهندس عباس سبحانی بخشدارمشراگه وسیدحسین حسینی یادگارهشت سال دفاع مقدس  با حضور در گلزار شهدای این شهر به خادم الحسین رامین عبداللهی ادای احترام کرد.

 

به گزارش زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی دبیرائتلاف بزرگ جغرافیایی زاگرس نشینان دراین باره به خبرگزاری زاگرس نشینان گفت:موکب داری و تعزیه گردانی، از محبوب ترین کارهایی است که در جامعه ایرانی و شیعی رایج است و شماری از منتخین به این کار روی کرده اند و با جان و دل در این راه هزینه کره اند.

رامین عبدالهی فرزند خوب هفتکل نیز از جمله کسانی بود که همواره در این راه کوشش کرده و سعی در سقایی و غذا رسانی به راهیان کربلا و عزاداران حسینی بوده است.

فرزند خود جوش هفتکل که با دست خالی و همت عالی خود از زمانی که توانایی یافت ییرق موکب هفتکل را در مرز چزابه  به اهتزاز در آورد، بدون کمک دوایر دولتی و شرکت ها.

رامین امروز هنگام تدارک کار در حالی که موکب خود را در راه اربعین به راه انداخته بود بر اثر انفجار جام شهادت نوشید در با خانواده اسرای شام، بر قبور آل حسین محشور شد.

همواره در این راه پیش قدم بود و بدون شک انگیزه ای والا در او نهفته بود که شب و روز خود را وقف این کار کرده بود.

این هفته هفتکل غرق ماتم و عزای حسینی ست و جوانی که موکبش را با جسم آغشته به خون خود هدیه شهید کربلا کرد.

رامین همیشه زنده خواهد ماند تا یاد و عزای اربعین در دل ها زنده است یاد و نام رامین هم زنده خواهد ماند.

درادامه مهندس مازیار جهانبخشی از اصالت هفتکلی دارد در گفتگو با زاگرس نشینان اظهار داشت:یکی از نشانه های مسلمانان در شیعه، زنده نگه داشتن قیام امام حسین (ع) است و تمام موکب داران با این هدف در این مسیر اقامت می کنند تا به زائران اربعین خدمت کنند که رامین عبداللهی عزیز نمونه ای از این جوانان است

 

گفتنی است مهندس مازیارجهانبخشی؛ مهندس مهران باباپورو حاج محمدهادی قنوات سه تن از اعضای شورای کلان شهر اهواز و جزء لیست ائتلاف زاگرس نشینان به شورای شهر اهواز راه یافتند.