به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدمجیدحسینی نژاد فرمانداررامشیراظهارکرد:محور رامشیر به ماهشهر (بندر امام) حدود سی وپنج کیلومتر است که روزانه شاهد تردد چشمگیر کامیون های حامل بار و عبور ومرور خودروهای سبک زیادی است. وی افزود:این محور تاقبل از راه اندازی آزادراه اهواز _ماهشهر یکی از محورهای اصلی و ترانزیتی استان بوده است ولی اکنون این […]
به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدمجیدحسینی نژاد فرمانداررامشیراظهارکرد:محور رامشیر به ماهشهر (بندر امام) حدود سی وپنج کیلومتر است که روزانه شاهد تردد چشمگیر کامیون های حامل بار و عبور ومرور خودروهای سبک زیادی است.
وی افزود:این محور تاقبل از راه اندازی آزادراه اهواز _ماهشهر یکی از محورهای اصلی و ترانزیتی استان بوده است ولی اکنون این محور تبدیل به یکی از محورهای فرعی با ترافیک بالاست.
ایشان بیان کرد:متاسفانه این مسیر یک باند رفت وبرگشت است و بدلیل عدم وجود شانه ی مناسب وعرض کم جاده هر روز شاهد حوادث ناگواری هستیم. واصلاح این مسیر از دغدغه های اصلی و شماره یک مردم است وعلیرغم مکاتبات وپیگیری های مکرر بدلیل فقدان اعتبار لازم تاکنون عملیاتی نشده است.
حسینی نژاد با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت:تقریبا کار زیرسازی واحداث ابنیه فنی ده کیلومتر ازاین محور در سالهای قبل انجام شده است و می طلبد با نگاه دلسوزانه سازمان برنامه وبودجه و راه وشهرسازی در اولویت قرار گیرد.
وی ادامه داد:لازم به توضیح است در سال ۹۸ از مجموع ۱۶۱ تصادف در محورهای مواصلاتی برون شهری و معابر درون شهری رامشیر نزدیک به پانصد وپنجاه مصدوم و ۱۲ کشته داشته ایم که آمار بسیار بالایی است و می طلبد این موضوع در دستور کار کمیسیون ایمنی راه های استان قرار گیرد.
سیدمجیدحسینی فرمانداررامشیردرپایان گفت:آخرین اقدام ما امضای تفاهم نامه مشترک بین فرمانداری ماهشهر ورامشیر درهفته گذشته بوده است که مقرر شد از محل اعتبارات شورای برنامه ریزی دو شهرستان ،مبالغی برای شروع بکار پروژه تخصیص یابد هر چند اعتبارات شهرستان پاسخگوی بودجه موردنیاز برای این پروژه نیست.
باعنایت به اینکه بیشترین تردد مردم رامشیر به سمت ماهشهر می باشد باید فکری اساسی به حال این محور صورت گیرد.