تاریخ انتشار خبر: 19 فروردین 1401 | 15:22:36
کد خبر : 12732
یادداشتی از سیدحمیدحسینی:

آقای خلیلیان! یک سوزن به خود بزنید یک جوالدوز به مدیران

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:آقای خلیلیان! یک سوزن به خود بزنید یک جوالدوز به مدیران استاندار خوزستان روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد:هیچ مسئولی مبرا از نقد نیست. جمله ایشان نگارنده را بر آن داشت که بعد از گذشت هشت ماه که ایشان هیچگونه نشستی با اصحاب رسانه برگزار […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:آقای خلیلیان! یک سوزن به خود بزنید یک جوالدوز به مدیران

استاندار خوزستان روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد:هیچ مسئولی مبرا از نقد نیست.

جمله ایشان نگارنده را بر آن داشت که بعد از گذشت هشت ماه که ایشان هیچگونه نشستی با اصحاب رسانه برگزار ننمودند نکاتی را گوشزد نمایم :

صادق خلیلیان  با سه کلید واژه در کلامش (بانیان وضع موجود،برجام بی سرانجام و دولت منفعل) نزد فعالین خوزستانی معرفی شده است. که اگر کمی در جملات ایشان تامل نماییم قطعا مصداق بارز واژه های مذکور شخص ایشان است.

خلیلیان چه در وزارت جهادکشاورزی و چه در دوران هشت‌ ماهه استانداری خوزستان می توان به جرات گفت،یکی از منفعل ترین مدیران جمهوری اسلامی در طی انقلاب تاکنون بوده است.چه بسا منفعل بودنشان در روزهای آتی خسارات جبران ناپذیری در حوزه اجتماعی برای خوزستان و کشور بجای خواهد گذاشت. توصیه می شود مصوبات جلسات متعدد ستاد خشکسالی استان در سال ۱۳۹۶ را برای عبور از بحران مطالعه فرمایند.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان بهمراه محمدرضا اسکندری مدیرعامل منطقه آزاد اروند هشت سال یکی از مهمترین وزارتخانه های دولت را در دست داشتند که متاسفانه کوچکترین عملکردی در حوزه کاریشان جهت توسعه کشاورزی خوزستان بجای نگذاشتند بلکه ضربات جبران ناپذیری با احداث سد گتوند به کشاورزی و نخیلات آبادان به بار آوردند. او حجم عظیم اجرای طرح پانصدو پنجاه هزار هکتاری تسطیح و یکپارچه سازی اراضی خوزستان را در دولت روحانی ندیده و یا نمی تواند ببیند. تصویب تونل بهشت آباد در دوران تصدی ایشان در آن وزارتخانه سندی دیگر از بانیان وضع موجود در خوزستان می باشد.

در سفر محسن رضایی میرقائد معاون اقتصادی رئیس جمهور  به اندیکا از احداث چهارصد واحد مسکونی خبردادید که صدای اهالی مناطق محروم این شهرستان را در پی داشت چرا جناب استاندار بدون آگاهی‌ از وضعیت اینگونه صحبت نمودند و اگر احداثی صورت گرفته مکانش را به اصحاب رسانه و اهالی منطقه اعلام دارند.

براستی آقای خلیلیان از صفوف مرغ و گوجه فرنگی در میادین میوه و تره بار خبر دارد؟

سری به جاده های بین شهرستانی زدید که یکی از عوامل اصلی تصادفات در ایام عید نوروز بوده است؟

نمی خواهیم جای دوری برویم در همین اهواز روز عید سری به مناطق هشت گانه شهرداری اهواز زدید آیا رنگ و بوی عید را مردم احساس نمودند؟ ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بی رنگ تر از همیشه بوده است.

جناب استاندار؛عملکردتان در طی هشت ماهه آنقدر بحث برانگیز بودکه اکثریت حامیان دولت رئیسی در ابتدای راه مسیرشان را از شما جدا نمودند.

آقای خلیلیان تا خود را نسازید مدیران و کارمندان تحت نظرتان ساخته نخواهند شد؛لطفا ابتدا سوزنی بخود زنید سپس جوادوزی به دیگران