تاریخ انتشار خبر: 19 مهر 1400 | 12:55:20
کد خبر : 11050
یادداشتی از سیدحمیدحسینی:

آقای خلیلیان؛فکری بحال مدیران پروازی و سالخورده خوزستان کنید!

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:آقای خلیلیان؛فکری بحال مدیران پروازی و سالخورده خوزستان کنید! سیدابراهیم رئیسی در تاریخ ۲۸ خردادماه با شعار دولت مردمی برای ایران قوی با ۳۰ درصد آرای جامعه در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شدند. مردم ایران بعد از حواشی سال‌های آخر دولت روحانی که سر افکنده شده […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:آقای خلیلیان؛فکری بحال مدیران پروازی و سالخورده خوزستان کنید!

سیدابراهیم رئیسی در تاریخ ۲۸ خردادماه با شعار دولت مردمی برای ایران قوی با ۳۰ درصد آرای جامعه در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شدند.

مردم ایران بعد از حواشی سال‌های آخر دولت روحانی که سر افکنده شده بودند و شرایط زندگی را روز به روز بدتر می دیدند بیش از نیمی از آنها در انتخابات شرکت نکردند و اکثرا شهرستان ها کوچک به پای صندوق های رای آمدند که تنها راه غلبه بر مشکلات معیشتی را در یک دست شدن قوه های مقننه و مجریه می دیدند.

سیدابراهیم رئیسی در دومین روز شروع بکار کابینه دولت به خوزستان سفر کرد،در این سفر از عزل مدیران پروازی در استان خبرداد. مدیران پروازی در خوزستان فقط مختص به مدیران عاملان پتروشیمی ها تلقی نمی گردد بلکه مدیران ادارات خدماتی که روزانه مردم با آنها سروکار دارند گفته می شود.

آبفاخوزستان در سال آخر با ادغام سه شرکت مهم خدمات رسانی به مشکلات انبوهی برخورد‌.که موجب نارضایتی کارکنان گردید. در بهمن ماه ۹۹ با انتصاب قاسم سلیمانی دشتکی مشکلات آبفاخوزستان صد چندان گردید که طبق شنیدها خصومت های شخصی وی با مدیرعامل جوان این اداره موجب استعفای ایشان گردید. بعد از برکناری حقیقی پور فردی سالخورده با بیش از ۶۳ سال سن و پروازی که سالهاست در تهران اقامت دارد بنام محمدرضاکرمی نژاد سکان مدیریت را در دست گرفت.

هفته گذشته کلیپی در فضای مجازي نشر یافت که محرابیان وزیر نیرو بایشان خطاب می کند آیا حقوق تان را ماهیانه دریافت می نمایید ایشان در پاسخ می گوید بله بروز دریافت نمودم،جناب وزیر در سوال دیگر می پرسد چرا حقوق پرسنل را پرداخت نمی نمایید خجالت نمی کشید،ایشان جواب می دهد شما باید اعتبار دهید.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان ابتدای هفته در گفتگویی اذهان داشت:یکسری از مدیران ضعیف هستند و در این فاصله زمانی که اینجا هستم متوجه شدم این مدیران دچار انفعال  شدیدی شده‌اند و به نظر می‌آید قادر به انجام کار نیستند و عملاً نمی‌توانند به نقشه راه ما کمک کنند.

دولت منفعل طی هشت سال با بحث برجام منتظر بود چیزی عایدش شود و چشم به آمریکا دوخته تا کمکی به آن کند و این انفعال دولت تا خود استان‌ها و مدیران و ادارات آن‌ها رسیده بود.

نباید انتظار داشت بدون برنامه تغییر ایجاد کرد، تحول استان باید  بر اساس نقشه راه باشد، ما برای تغییر مدیران تحت تاثیر فشارها، توقعات و برخی روابط که انتظاراتی دارند، نیستیم هماهنگی ما با مردم است و هر کس در این راه قدم بردار ما با این فرد هماهنگ هستیم .

انتظار می‌رود ایشان به گفته های خود جامع عمل بپوشاند و هر چه سریعتر تکلیف مدیرانی از این سبک را تعیین نماید.