تاریخ انتشار خبر: 27 اردیبهشت 1401 | 00:46:05
کد خبر : 13098
یادداشتی از سیدحمیدحسینی:

آقای استاندار!سلامت مردم خوزستان نشانه نروید،گردوخاک گلوی مردم خوزستان را می فشارد ادارات پایتخت تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی فعال سیاسی -اجتماعی در یادداشتی باعنوان:آقای استاندار!سلامت مردم خوزستان نشانه نروید،گردوخاک گلوی مردم خوزستان را می فشارد ادارات پایتخت تعطیل شد. ساعتی پیش دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، از تأخیر ۲ساعتهٔ ادارات در روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد. هواشناسی استان از صبح امروز پایداری گردوخاک تا ابتدای روز […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛سیدحمیدحسینی فعال سیاسی -اجتماعی در یادداشتی باعنوان:آقای استاندار!سلامت مردم خوزستان نشانه نروید،گردوخاک گلوی مردم خوزستان را می فشارد ادارات پایتخت تعطیل شد.

ساعتی پیش دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، از تأخیر ۲ساعتهٔ ادارات در روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه خبر داد.

هواشناسی استان از صبح امروز پایداری گردوخاک تا ابتدای روز چهارشنبه را اعلام نمود. از بعدازظهر نیز شاهد تشدید موج چندبرابری این توده در سراسر استان هستیم. اما در کمال ناباوری اشرفی مدیرکل محیط زیست از تأخیر دوساعتهٔ شروع به کار ادارات خوزستان گفت. در صورتی‌که تهران با ضریب ، با تودهٔ به‌مراتب کمتر از این ادارات با آن حسیاسیت ملی را تعطیل اعلام نمودند.

سخنی با صادق خلیلیان استاندار ویژه خوزستان

۱- همان‌گونه که امروز فرمودید نامحسوس به بازار چند شهرستان استان سرکشی کردید، سری از پنجره اتاق کاریتان به بیرون بیندازید. آیا تودهٔ خاکی که گلوی مردم را می‌فشارد راه نفس را بر مردم بسته است، فردا ساعت ۹ صبح از خوزستان رفتنی است.

۲-آیا از وضعیت بیماران خاص خوزستانی اطلاع دارید که به‌علت همین آب و هوا مبتلا شدند و با هر گردوخاکی چندین هزار نفر رهسپاران مراکز درمانی می شوند؟ آیا این تدابیر سطحی بر تعداد آنها نمی‌افزاید.

۳-به راستی شما استاندار ویژه دولت تاکنون چه دستاوردی از حضور در جلسات هیئت دولت برای مردم خوزستان به ارمغان آوردید؟