تاریخ انتشار خبر: 8 مرداد 1402 | 21:31:41
کد خبر : 14636
یادداشتی از رحیم برزی:

آقایان نماینده قانونی مصوب کنید که مامورشدن را ممنوع کند آن هم بی تبصره

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رحیم برزی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:آقایان نماینده قانونی مصوب کنید که مامورشدن را ممنوع کند آن هم بی تبصره آقایان نماینده طی این ۳سال گذشته یک کار ماندگار به یادگار نگذاشتید ولی پیشنهاد میکنم قانونی مصوب کنید تا به شایسته سالاری برگردیم، آموزش و پرورش نامش چه زیباست اما در […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان؛رحیم برزی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:آقایان نماینده قانونی مصوب کنید که مامورشدن را ممنوع کند آن هم بی تبصره

آقایان نماینده طی این ۳سال گذشته یک کار ماندگار به یادگار نگذاشتید ولی پیشنهاد میکنم قانونی مصوب کنید تا به شایسته سالاری برگردیم، آموزش و پرورش نامش چه زیباست اما در باطن چه بد گرفتارشده!!!

گرفتار سیاست که مثل خوره هم تربیت فرزندانمان را تحت الشعاع قرار داده هم آموزش را به بیراهه برده!


انتخاب مدیران انتصابی سیاسی از یک طرف و تصمیمات سلیقه ای از طرف دیگر باعث شده تا کیفیت آموزش و تربیت هردو سیر نزولی را بپیمایند.


آقایان نماینده؟؟؟ دلتان بحال آینده این مملکت و فرزندانش بسوزد!!!!
هم قانونی مصوب کنید که مامور شدن از وزارتخانه ای به وزارتخانه دیگر ممنوع شود هم خودتان را ملزم به رعایت آن کنید!!!

آقایان نماینده برای تربیت، پرورش وآموزش هر معلمی که به بدنه این وزارت خانه وارد شده هزینه ها وبرنامه ریزی ها شده اما شما با تحمیل نیروهای این وزارتخانه به عنوان استاندار، فرماندار، بخشدار و مدیران کل به بدنه دیگر وزارتخانه ها علی الخصوص وزارت کشور ضربات جبران ناپذیری بر پیکره این وزارتخانه وارد می سازید که هم کرسی آموزش را خالی میکنید هم نیروی ثابت وارتخانه دیگر را سرخورده و بی انگیزه !!!!!!

آقایان نماینده قانون شوراها را بررسی و اصلاح کنید و اجازه ندهید معلمی از شغل شریف خود به بهانه خدمت رسانی بر پیکره وزارت آموزش و پرورش ضربه وارد کند، معلمی که وارد سیاست و مسائل اجرایی و اقتصادی میشوددیگر نمیتواند سرکلاس انگیزه آموزش و تربیت را داشته باشد!!!!!

آقایان نماینده تا ساختار آموزش و پرورش را از سیاست زدگی جدا نکنید همچنان افت تحصیلی در کلان کشور بخصوص شهرهای کم برخوردار سیر نزولی را می پیماید!!!!!

آقایان نماینده از وزیر آموزش و پرورش بخواهید برای پایه ابتدایی که ستون و پایه رشد دانش آموز و نو نهال ماست برنامه و مطالب مورد نیاز برای هرچه بهتر شدن پایه علمی دانش آموز این مقطع گنجانده در کتب درسی پایه های ابتدایی را لحاظ و ارائه نماید وحساسیت و سختگیری در مقطع ابتدایی نسبت به مقاطع دیگر بیشتر باشد


آقایان نماینده با تصویب این قانون بدون هر تبصره ای موجب رشد، بالندگی، شکوفایی نیروهای هر وزارتخانه یا نهادی در جای خود شوید تا شاهد پیشرفت و تعالی کشور باشیم!!!!

آقایان نماینده، شما همیشه بر مسند کرسی سبز ننشسته اید، پس برای بقا و پیشرفت نسل آینده خود مستقل، سختگیر و قانون خوب تصویب کنید، چرا که آینده ایران ما باتوجه به سرعت پیشرفت کشورهای دنیا در گرو آموزش خوب نسل آینده ماست!!!