تاریخ انتشار خبر: 7 اسفند 1402 | 12:37:31
کد خبر : 15445

آخرین آمار و تحولات انتخابات در حوزه های انتخابیه خوزستان

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، کمتر از ۷۲ تا پایان تبلیغات باقی مانده است که خبرنگاران ما طبق نظرسنجی هایی که بعمل آوردند نتایج ذیل دست آمده است. اهواز،باوی،کارون و حمیدیه: تحلیلگران سیاسی در این حوزه از رقابت سیدمحسن موسوی زاده، سیدشکرخداموسوی،محمد امیر،مجتبی یوسفی وسید کریم حسینی خبر می دهد. حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،هفتکل، لالی و […]

به گزارش خبرگزاری زاگرس نشینان، کمتر از ۷۲ تا پایان تبلیغات باقی مانده است که خبرنگاران ما طبق نظرسنجی هایی که بعمل آوردند نتایج ذیل دست آمده است.

اهواز،باوی،کارون و حمیدیه:

تحلیلگران سیاسی در این حوزه از رقابت سیدمحسن موسوی زاده، سیدشکرخداموسوی،محمد امیر،مجتبی یوسفی وسید کریم حسینی خبر می دهد.

حوزه انتخابیه مسجدسلیمان،هفتکل، لالی و اندیکا:
در این حوزه انتخابیه علی عسگر ظاهری عبده وند و رضا جباری شکل گرفته است اما طبق بررسی‌ها میدانی ظاهری شرایط مهیاتری دارد و به احتمال فراوان در دور اول بعنوان نماینده منتخب معرفی خواهد شد.

حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند:

در این حوزه انتخابیه سید محمدابراهیم سادات ابراهیمی که رقیب چند دوره ایشان سهراب گیلانی می باشد با اقبال عمومی بهتری قرار گرفته است و می توان گفت که سادات ابراهیمی نماینده دوره آتی این حوزه انتخابیه خواهد بود.

حوزه انتخابیه دزفول:

عباس پاپی زاده نماینده سابق این شهرستان ، احمد آوایی و هوشنگ زلقی گزینه های جدی این حوزه انتخابیه می باشند. احتمال اینکه پاپی زاده نماینده دوره آتی خواهد بود زیاد می باشد.

حوزه انتخابیه اندیمشک:

در این حوزه انتخابیه احتمال شگفتی بزرگ وجود دارد که جهانبخش قلاوند فرماندار اسبق ایذه تا این لحظه با توجه به اجماع کاندیدای ائتلافی که سود ایشان شکل گرفته است گوی سبقت از فریدون حسنوند نماینده کهنه کار اندیمشک ربوده است.

حوزه انتخابیه ایذه و باغملک،صیدون و دزپارت:

در این حوزه انتخابیه رقابت تنگاتنگی بین فرشاد ابراهیم پور و فیروز کیانپور شکل گرفته است اما اینگونه که بنظر می رسد شرایط فیروز کیانپور روز به روز در حال سبقت گرفتن از سایر کاندیدا می باشد.

حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر:

در این حوزه انتخابیه رقابت جدی میان ابراهیم متینیان، امیرحسین نظری،هدایت شاهینی،عباس بهمنی،امید حسین زاده و نجف(محمد) جشنی شکل گرفته است. که به احتمال فراوان انتخابات به دور دوم کشیده خواهد شد.

حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری:

در این حوزه انتخابیه یدالله مواساتی قنواتی و فرهاد ابول نژادیان در یکسو(بهبهانی ها) و در سوی دیگر محمدطلا مظلومی،کیخسرو چنگلوایی و حسن کریمی(بهمئی وطیبی) رقابت جدی با یکدیگر دارند که احتمال اینکه به دور دوم کشیده شود زیاد می باشد.

حوزه انتخابیه ماهشهر،امیدیه،هندیجان و بندر امام:

در این حوزه انتخابیه امیر حیات مقدم گوی سبقت را از سایرین ربوده است و به جرات می توان گفت ایشان نماینده دوره آتی خواهد بود.

حوزه انتخابیه آبادان و چوئبده:

در این حوزه انتخابیه رقابت جدی میان سعدون زاده،جبیلی،صادق کمایی،کعبی، محمد مولوی و جلیل مختار شکل گرفته است که به احتمال فراوان پیروز انتخابات در دوره دوم مشخص خواهد شد.

حوزه انتخابیه خرمشهر:

مصطفی مطورزاده نماینده دوره های پنجم ، هفتم و هشتم گوی سبقت را از سایرین ربوده است و به احتمال فراوان نماینده دوره بعد خواهد شد.

حوزه انتخابیه شادگان:

هاشم خنفری پور جعفری کاندیدا جدی این حوزه انتخابیه خواهدبود.

حوزه انتخابیه شوش و کرخه:

در این حوزه انتخابیه رقابت جدی بین ناصر چنانی و سیدجاسم ساعدی شکل گرفته است.

حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه:

در این حوزه انتخابیه عبدالوهاب سیلاوی رئیس کانون وکلای دادگستری خوزستان جدی ترین گزینه می باشد.